reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Tatiana Koprivňáková

Tatiana Koprivňáková

Bloger 
  • Počet článkov:  38
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kto som? Človek...zhluk buniek...bytosť...humanoid...zvláštna zmes všetkého. Zoznam autorových rubrík:  Ľudské bolestiStratené ilúzieRozmarné fantazírovanieStrhujúce príbehyMoje lúskanieObrázky z ciest...a ešte všeličo iné...DetiKnihyRodinné tajomstváSúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Ocko, otecko...prečo si ma opustil?

Tatiana Koprivňáková

Ocko, otecko...prečo si ma opustil?

Deň sa skončil. Vraciaš sa autom domov. Zapneš si rádio a počuješ krátku správu...

  • 13. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 484x
  • 30
Svoj darček nebudem reklamovať

Tatiana Koprivňáková

Svoj darček nebudem reklamovať

Dnes som bola v meste. Z nejedných úst som začula vetu:"Tak sa nám Vianoce skončili...všetko ubehlo, ako voda..." Vianoce už nie sú? Skončili sa? Čudovala som sa! A veruže, u nás to tak nie je!

  • 27. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
Prosím... s bázňou

Tatiana Koprivňáková

Prosím... s bázňou

Hviezdy padajú z neba, a ja, prach, čože mám očakávať?

  • 3. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Nie som stratená existencia

Tatiana Koprivňáková

Nie som stratená existencia

Čo robí človeka, človekom? Oblečenie? Funkcia? Koľko vie jazykov? Používanie mozgu? Duša?

  • 29. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 7
Ako a prečo som "ja" vymenila za "SME"

Tatiana Koprivňáková

Ako a prečo som "ja" vymenila za "SME"

Raz, som sa na krídlach domáceho špeciálu vybrala do sveta s myšou, navštíviť internetový svet. Blúdila som, sem a tam...korčuľovala po nebezpečne tenkom ľade...benevolentne som sa usmievala, brazdiac neznámym svetom...bola som chvíľu ofučaná, hľadajúc obrnený pancier na dušu do dnešného sveta s pokriveným hodnotovým systémom a neovládateľný živel ma zrazu pritiahol, ako silný magnet na túto stránku.

  • 20. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
reklama
Hendikep života

Tatiana Koprivňáková

Hendikep života

Vraj je to za terajších okolnosti rozumné. Nesťažovať aj tak dosť vážnu situáciu. No, najradšej by som bola, ak by som sa mohla vzdať tej mojej práce. Nie preto, že sa mi pracovať nechce, ale preto, že tá moja práca ma vôbec nebaví. Nenapĺňa ma, nevytváram žiadne hodnoty a v konečnom dôsledku ani pri nej nezmúdriem. Ale ako sa hovorí:"Bez práce nie sú koláče."

  • 14. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 863x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu