reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Tatiana Koprivňáková

Tatiana Koprivňáková

Bloger 
  • Počet článkov:  38
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kto som? Človek...zhluk buniek...bytosť...humanoid...zvláštna zmes všetkého. Zoznam autorových rubrík:  Ľudské bolestiStratené ilúzieRozmarné fantazírovanieStrhujúce príbehyMoje lúskanieObrázky z ciest...a ešte všeličo iné...DetiKnihyRodinné tajomstváSúkromnéNezaradené

reklama

Ľudské bolesti

Chrapúň s egoistickým postojom

Tatiana Koprivňáková

Chrapúň s egoistickým postojom

Stretla som realitu. Vyzerala očarujúco. Bola šarmantná, veselá, v očiach mala nedefinovateľnú iskru a zvláštne čaro. Zaujal ma jej závideniahodný fíling. Presvedčila ma už svojim pohľadom a mala som pocit, že v istých momentoch nemusí ani rozprávať, aby všetci naokolo uverili jej šťastiu.

  • 29. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu