reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Tatiana Koprivňáková

Tatiana Koprivňáková

Bloger 
  • Počet článkov:  38
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kto som? Človek...zhluk buniek...bytosť...humanoid...zvláštna zmes všetkého. Zoznam autorových rubrík:  Ľudské bolestiStratené ilúzieRozmarné fantazírovanieStrhujúce príbehyMoje lúskanieObrázky z ciest...a ešte všeličo iné...DetiKnihyRodinné tajomstváSúkromnéNezaradené

reklama

Strhujúce príbehy

Odrobinka šťastia

Tatiana Koprivňáková

Odrobinka šťastia

Moje dni sú sprevádzané smútkom. Príliš citlivo znášam aj trápenie iných. Odchody sú bolestivé...

  • 25. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Nádej má rôzne podoby

Tatiana Koprivňáková

Nádej má rôzne podoby

Prišiel veľmi nezdvorilo. Dokonca bez pozvania. Drzo sa votrel do môjho súkromia. Necitlivo zmaril všetky moje plány. Frajerský, bez iskrenia, bez chémie, vzajomných sympatií, bez zaľúbenia a lásky si ma položil do postele.

  • 10. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 7
Módny trend? Osud, či náhoda?...alebo, žeby kliatba tejto doby?

Tatiana Koprivňáková

Módny trend? Osud, či náhoda?...alebo, žeby kliatba tejto doby?

Rozvod! A kde sa stratila láska?

  • 9. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 343x
  • 13
Posledné Vianoce

Tatiana Koprivňáková

Posledné Vianoce

Kedy sú Vianoce? Hovorí sa, že 24.decembra. To som si myslela aj ja, až do chvíle keď som počula tento príbeh.

  • 14. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 32
Ťažké rozhodnutie

Tatiana Koprivňáková

Ťažké rozhodnutie

Rozhodnúť sa? Ale ako?

  • 3. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
reklama
Dieťa- nedocenený dar

Tatiana Koprivňáková

Dieťa- nedocenený dar

Prednedávnom sa mi do rúk úplnou náhodou dostala útla knižka od Dostojevského- Objav srdca. "Dostojevskij? Tak, toho ja nemusím! Študentské časy, tie mám dávno za sebou."

  • 15. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu